trečiadienis, balandžio 08, 2009

Washingtonas 15 diena

Yeee! Sveiki ir vel! Musu kelione eina i pabaiga :( Siandien atsikelem niekur neskubedami ir nuvaziavom i Washingtona (apie 20 km). Is vakaro dar motelyje pavartem reklaminius lankstinukus, kurie siule turus per miesta su autobusais. Na kadangi mes turejom navigacija masinoje, tai as is vakaro susideliojau visus taskus kur vazineja autobusai ir nuvaziave i centra tuo marsrutu pravazinejome gal valandele ;)
Visai neblogai pavyko, Algina gal kiek daugiau mate nei as (nes as vairavau), taciau ir jai sutrukde biskeli drauge, gyvenati amerikoje ir paskambinusi mobiliu :-))) Tikrai gavosi visai neblogas turas, aplankant visas izymias vietas, muzieju rajona, katedra, chinatowna. Bevaziuojant vienoje vietoje, nettiketai pakliuvom vienoje sankryzoje i kazkoki svarbu ivyki, kur policija labai staigiai suvaziavo savo masinomis ir sustabde visa eisma, mat tuo metu pravaziavo kazkokia svarbi persona per miesta. Paskui sustojom salia Washingtono mall'o mokamoj stovejimo aikstelej (17$) kazkokiam pozemyje ir pavaiksciojom po pati centra. Praejom per pacius zymiausius pastatus muzieju teritorijoj, Washingtono postamenta, kapitoliju, nuejom iki baltuju rumu, kur aisku niekas neileido ir galejom nupaveiksluot tik maza krasta siu izymiu rumu. Miestas dvelke ramumu, nors zmoniu buvo visur nemazai. Mieste pilna senu didingu pastatu, panasiu i visokias katedras su kolonomis. Dideli ispudi paliko arkikatedra! Pasivaikscioje gal kokias 2-3 val gryzome i masina ir lekeme  i savo viesbutuka, nes norejosi jau pailset po visu kelioniu masina. Esame labai patenkinti kad nepasilikome cia visas 5 dienas, nes vaiksciojimas po visokius muziejus ne mums. Pamateme zymiai daugiau nei cia budami mieste.  Tiesa dar, Washingtonas labai grazus pavasari. Aplink pilna zydinciu medziu bei geliu. Dabar pats zydejimo sezonas. Nesenai baigesi geliu svente, tad zydintys parkai atrode ispudingai! Zemiau pamatysite keleta nuotrauku:

Washingtono katedra, kurioje lankesi ir lankosi visi Amerikos prezidentai

Katedros viduje

labai grazus parkas-sodas prie Washingtono pagrindinio parko Mallo:

Kapitolijus

Washingtono postamentas, i kuri kiek supratau galima pasikelti nes buriavosi prie jo zmones

Prie nacionalinio amerikos istorijos muziejaus

Pro medzius matosi baltieji rumai. Teritorija labai saugoma :)

Tas pats kapitolijus is arciau:

Dar vienam parke:

Va taip cia zydi geles

Parko darbuotojas

Masina amfibija. Su ja galima vaziuoti i tursaa po miesta. Dalis marsruto - vandeniu kuriuo sis autobusiukas plaukia. Specialiai tam ir pritaikytas :)

Zodziu tokie ispudziai. Baigem keliones po Washingtona. Rytoj isskrendame i Chikaga, kurioje musu laukia draugas. Tenai jau turbut viesbutuko nebeteks uzsisakinet, apsistosim pas ji, prisiminsim senus laikus su juom kai kartu dalyvaudavome Lietuvoje bliuzo naktyse! Jau pasiilgau labai ju ir pacios Lietuvos.. Su Algina siandien persnekejome visus patirtus ispudzius iki siol. Visgi labiausiai mus suzavejo Puerto Rikas. Noretusi tenai dar sugryzti, i sita silta krasta, kur pilna ispaniskkai kalbanciu zmoniu. Netgi parsisiunteme is interneto tenai radijo stotyse grojancius topus kad prisimintume viska, zodziu nerealu... :) Patarciau visiems tenai apsilankyt jei turite galymybe!

Tiek sios dienos ispudziu. baigiame reportaza ir ruosiames skrydziui i lietuviu miesta Cikaga :)

Iki! Jonas

2 komentarai:

1. Na Puerto Rice, nors labiausiai nudeget, bet jau issiilge tos silumeles buvot :). Bet Washingtonas graziai jau pavasariskai pasipuoses :) Kaip bebutu geriausia keliaut pavasari, nes gamta atrodo pati graziausia suzydejus :)

AtsakytiPanaikinti
  2. Jei sutiksit Cikagoj sou vedeja Opra,perduokit linkejimus:)))) Cikagoj vejuota,taip zmones sneka,bet kaip is tikro yr,tai jau jus pasakysit:))))