penktadienis, balandžio 15, 2011

1 diena

Paskutine diena pries kelione kaip niekad greit prabego. Atsirado tiek daug reikalu ir paskutiniu pirkiniu mieste, kad gryzes namo supratau, jog to laiko susipakuot lagaminams ne tiek jau daug ir liko. Spausdinu bilietus, susikeliu paskutine informacija ka nepamirst aplankyt ir einam krautis lagaminus.
Benas vis kukuoja apie kelione ir kaip jis neis miegot iki pat isvaziavimo, taciau apie 23 val. 'smigo'. Lagaminai sukrauti, pasverti. Labai bijojom, kad netilpsim i 10 kg limita, taciau gavosi zymiai maziau: 9, 8.4 ir 6.4 kg tik. 2 val nakties zadiname bena ir judam link Kauno. Kaune atsirandam 4.30 val netoli draugo pas kuri paliksim masina namu. Zinoma kol suradom i kokia gatvele isukt, kaip ir reikejo tiketis, mus sustabde policija su klausimu ko nerandame :))) Kadangi viskas gerai, tai neilgai trukus mes jau ir Karmelavos oro uoste. Cia kaip ir gerai viskas butu jei nereiketu persidet kosmetikos i spec maiselius, kuriu mes neturejom. Cia ir prasideda pirmosios neplanuotos keliones islaidos - 2 maisiukai = 2 litai. Grynais abu neturime tad tenka eit issiimt is kito banko bankomato :)) Kagi, formalumai sutvarkyti, mes jau lektuve, Benas svyti kaip niekad gyvenime - pirma kart skris lektuvu. Ir bijoti tikrai nebuvo ko. Anksti ryte po 2 val jau buvome Skotijoje Edinburge. Va cia sunkiausia dalis, isbut 6 val iki sekancio skrydzio. Zinoma reik pavalgyt nes po to dar skrydis truks 5 val ir Tenerifej busim vakare, panasu nebus kur bevalgyt. Uz pusrycius (kinietiska didele sriuba, du sumustiniai su kumpiu ir suriu, kava bei mineralinis) suplojom karaliskai - 64 Lt :)) Praeje patikrinima nusipirkom dar mazu uzkandziu bunant lektuve. Beje parduotuvej maciau pardavinejama Motorola xoom, kurio LT dar nera uz 444£ (1800 Lt mazdaug). Stai ir viskas, sedim antra karta lektuve ir kylam i ora. Oras visa skrydi buvo super, matosi vanduo ir zemynai :)
Nusileidus liko sutvarkyt keleta formalumu: pasu kontrole bei automobilis. Viskas praejo sklandziai ir mes jau kvepuojam lauke tenerifes oru, kuris maloniai vesus apie 18 laipsniu 7 val vakare. Dabar liko idomiausia dalis. Reikia nuvykt i miestuka, surast pagal aprasyma tam tikroi gatvej esanti 12 nama, surast prie namo pasto dezute, ivest koda, atsidarius dezute pasiimt nuomojamo buto raktus ir vaziuot ieskot pacio buto. Norejom tai padaryt kuo greiciau kol dar nesutemo. Pasijutau lyg zaisdamas surask lobi zaidima :)) Viskas pavyko puikiai, tad sutemus liko tik nulekt uzkast kazko. Kadangi laiko nedaug tai nuvaziavom ten kur viskas aisku - McDonalds, o po to namo issikraut daiktu.