trečiadienis, lapkričio 21, 2012

Antra diena Londone

Rytas...keltis sunkoka, nes norisi miego, nes vis dar esam pavargę po skrydžio, ir dėl laiko pasikeitimo.Nuo 7 ryto iki 9 val. mūsų laukia pusryčiai, kaip sakant, vėluojančių niekas nelaukia.Nusileidžiam į  apačią, o ten kaip ir daug kur pusryčiai, kur pats viską gali pasidaryti.Skrudini duoną,sausi pusryčiai, sūris, kiaušiniai, kava, sultys...Tikrai gausiai galima pavalgyti.Pusryčių valgytojų pilna valgyklėlė...Prisivalgėm tikrai sočiai.Na, šiandien pagal mūsų planus, tai žadam aplankyt daug, ir Londono akį, ir Hyde parką, ir muziejus.Ryte sulaukiam Jolantos, ji mums praveda trumpą instruktažą. Tai lekiam...

Čia mūsų viešbutukas pasiruošęs Kalėdų šventėms :) o mes startuojam ...

Susiorientavę į kurią pusę, patraukėm link Hyde parko... oras nežadėjo nieko gero, tačiau, kaip Jolanta ir sakė, jis čia keičiasi kas dešimt minučių. Taigi, perėję visą parką, prisižvengę iš vietinių voveraičių :), pasižadėjom kitąkart pasiimti ir riešutukų, nes pasiūlius - jos nesilaužo :)

Pirmas objektas - Bekingemo rūmai.
   Turistų apspisti vartai ir keistuoliai sargybiniai, kurie kaip tik tuo metu rodė savo mankštą :) Dar vienas parkas... ir pasiekėm Westminsterio abatiją. Aplinkui visi pastatai seni ir didingi, be to keistą atmosferą sukuria varpų "muzika"... Greta aplankėm Parlamento rūmus ir Šv. Margaritos bažnyčią su Big Benu.

Priešais Parlamento rūmus buriavosi nemaža grupė arabų ar tamsiaodžių, kažko jie ten "prašė", t.y. streikavo, jeigu būtume gavę išorinį pakvietimą, būtume prisijungę :)

Tik staiga, mūsų jauniausia keliauninkė pasijuto prastai, todėl skubiai užsukome į vaistinę. Agnė per visą dieną darė shopingą po vaistines, nepamiršdama savo amžinai tuščio skrandžio :)
Taigi visa matanti Londono akis, patraukė ir mūsų dėmesį... lėtai slenkantys kapšai su žmogeliukais, sužavėjo Agnę ir ji buvo pasiryžusi aukotis vardan visų - apžvelgti vakarėjantį Londoną.

Šalia garsiojo tūkstantmečio atrakciono užėjome Kalėdinę mugę. O čia jau buvo sunku nulaikyti Alginą. Mat ši sustodavo ties kiekvienu kioskeliu pasigrožėti, pasižiūrėti, bet... nieko taip ir nenusipirko. Kalėdinė muzika, kvapai, garsai ir vaizdai privertė susimąstyti apie artėjančias šventes.

Kadangi visą dieną keliavom pėsčiomis, o dar laukė geras gabalas pareiti, todėl užsukę į Trafalgaro aikštę, skubėjome namo.

Pakeliui atradę Shopingo arba Oxfordo gatvę, dar ilgai negrįžome namo. Pvz. Algina, įėjusi į Harolds šešių aukštų žaislų parduotuvę, suprato, kad ji čia dar sugrįš... :)

Viskas, nejaučiu nieko nieko, nei kojyčių, nei rankyčių... labanakt.. iki rytojaus...

3 komentarai:

1. Panašiai įsivaizdavau apie parduotuves :))

AtsakytiPanaikinti
  2. O muges yra jega :) suprantu Algina :) Agnyt nepasiduok ligoms !

3. smagiai leidziat laika, super :) O Agnytei duokit vaistuku, kur ir vaistinej negali nusipirkt :) linkejimai ir smaginkites toliau :)