šeštadienis, vasario 09, 2013

Gran Kanarija 5 diena. Aplink salą.

Sveikinamės ir vėl ;-) Šios dienos orų prognozė puiki, tad apie pietus susiruošėm aplankyt Palmitos parką.
Tai parkas, kuriame gausu papūgų, paukščių, drugelių, delfinų pasirodymai ir panašiai. Nuvažiavus paprašė parodyt Beno dokumentų, kitaip ims kaip už suaugusį, nors vaikams iki 11m. pigiau. Nusprendėm atvažiuoti kitą dieną, o šiandien pralėkt GC200 keliu, vakarų pakrante. Ir nė kiek nesigailėjome. Šis kelias turbūt pats gražiausias saloje.
Lygiai taip pat nesigailėjome užsukę į pakelės restoranėlį "Las Canadas". Čia ir kanarietiškų patiekalų paragausite, įskaitant papas arigadas (bulvytės virtos su lupenom druskingame vandenyje, bei patiekiamos su spec. padažu, kuriame yra aliejaus, acto, pipirų, paprikos, česnako, svogūno ir turbūt dar kažko) ir muziejų aplankysite - sodyboje daug senovinių daiktų. Pavalgius jus būtinai pavaišina vietiniu medaus romu, kurį galima čia pat ir nusipirkti. O jau šviežiai spaustų sulčių skanumas... :-)
Žodžiu pavalgę pajudėjome toliau. Tocodoman miestelyje aplankėme kaktusų parką, kuris labai didelio įspūdžio nepadarė, yra šiek tiek apleistas. Ir poto skubėjome namo. Kelionė gavosi gana ilga, gerai kad likęs kelias iki namų vien autostrada.
Rytoj planuojam visą dieną praleisti vandens atrakcionų parke. Tiesa, ten važiuos Marija, Magdelena ( Algina ir Asta), sexy man (Tomas, kadangi su dviem moterim) ir Benas. Taip mus vadina vietiniai turgeliuose ir parduotuvėse :-D Aš dar kurį laiką pasisaugosiu, nes jaučiuosi peršalęs.
Jei nuotraukos čia neįsikels, ieškokite FB. ;-) Tiek žinių šį kartą. Iki!