sekmadienis, kovo 29, 2009

Puerto Rico 4-5 dienos

Sveiki mielieji ir vel!
Noriu visus iskart nuraminti del to kad dvi dienas nieko neparaseme. Tiesiog nebuvo galimybiu, nes niekur neturejome interneto :( Issiregistrave is musu pirmojo mazo viesbutuko ir pasieme nuomota masina (500$ su visais mokesciais ir draudimais) isvaziavome is PuertoRico sostines. Masinos norejau tokios kad susilankstytu sedynes, tad mano netiketumui iteike man raktelius nuo paprastos lengvosios masinos kur tokios galimybes nebuvo. Pakeliau alarma, visus ant koju nes dar anksciau prasiau kad butent sulankstomom sedynem ieskau, tad Hertz kompanijos atstovas labai greit issprende problema pasiules nauja dzipa uz ta pacia kaina ir atsiprase :)
Zodziu isvaziavome labai patogiai ir erdviai. Visu pirma nusprendeme aplankyt visai netoli esanti prekybos centra Plaza las Americas (gal kokius 5 kartus didesnis uz musu akropolius). Tenai nusipirkome tik kamera ir dqaugiau nevaiksciodami isslekeme i kelia. Pirmasis planuotas sustojimas - garsioji BACARDI gamykla, Iki ten vaziavome gal 15 minuciu. Buvau dziugiai nustebintas kad tura po gamykla jie organizuoja nemokamai ir uz tai dar gauni po pora rusiu romo paragauti. Manau teks apsilankyt dar karta pries isskrendant is PuertoRico :)))
Nuotraukose zemiau pamatysite keleta kadru is tenai. Kagi, po ekskursijos po romo gamykla - pajudejome link Arecibo miestelio, kur uz 30 km galima aplankyt garsiasias uolas ir urvus, bei didziausia pasaulyje teleskopa kuris fiksuoja signalus is kosmoso. Nusprendeme vaziuot iskart prie uolu, nes tenai zinojome kad yra kempingas, taciau musu nelaimei jis buvo uzdarytas. Budintis pasiule vaziuoti vel atgal 30km iki Arecibo arba i Camuy miestuka kur taip pat yra kempingas, tad nieko nelauke isskubejome tenai nes buvo jau 18 val vakaro ir per valanda visiskai sutemsta. Kad sutaupyt laiko isivedziau navigacijoje arciausia atstuma, kuri paskui prakeikiau. Vaziavome labai siaurais kalnuotais keliukais kur prasilenkti labai sunku su kitomis masinomis. Suprakaitavau ne karta, nes puertorikieciai vairuoja kaip isproteje kalnu keliukais ir labai greitai. Algina aikciojo kas pora minuciu :)))
Nuvaziave i Camui - kempingo taip pat neradome :( Vietiniams parodeme kempingo pavadinima tai jie graziai paaiskino kaip iki jo nuvaziuot. Susinervinau kad iki jo reikejo vaziuot vel apie 30 km tokiais pat kalnuotais takeliais ir jau tamsoj :))) Ir dar labiau susinervinau kai islindau netiketai prie tu paciu uolienu kur kempingas nedirba. Pradejome prasyt apsauginio kad ileistu i stovejimo aikstele permiegot, siuleme visko, taciau vis labiau rodesi kad nepavyks ikalbet. Turbut visa laime buvo tame kad apsauginis darbe buvo su zmona, kuriai musu pagailo ir liepe jam kad mus ileistu. Dideliam dziaugsmui jis mus ileido i pikniku zona toliau nuo pasaliniu akiu, kur mes pavakarieniavome ir prisipute ciuzini pirkta Lietuvoje nuejome miegot. Ryta prabudome labai anksti nes buvo vesoka, tad turejome pakankamai laiko susitvarkyt daigtus ir pasiruost antros dienos ekskursijoms. Turiu pasakyt kad uolos ir urvai padare milziniska  ispudi. Zemiau imetu keleta nuotrauku, o visa kita papasakosiu gryzes. Po uolienu ir urvu, islekeme greit i Arecibo observatorija paziuret didziausio pasaulyje teleskopo (ziurekit nuotraukas). Taip pat buvo nerealu :) Na ir po viso sito lekeme greit i Aguadila miesteli, kuriame nutareme apsistot jau ne kempinge, nes jokios informacijos apie kempingus neradome, bet issinuomot viezbuti. Is cia dabar ir rasau, nes internetas cia taip pat bevielis, Yes! Aguadilos miestelyje labai garsus yra Suduzusio laivo papludymys, is kurio atsiveria nuostabus vaizdas su palmemis prie juros. Cia megstamiausia vieta, kurioje rennkasi banglentininkai o taip pat viena is keletos vietu visame Puerto Rice, kur galima pamatyt saulelydi. Ant sauslelydzio pataikeme atvyke prries pat saulei leidziantis. Turejome gal kokia 10 minuciu. O saule nusileido i atlanto vandenyna per kokias 3 minutes :))) Zodziu daug nenupyskinau - kai ka pamatysit nuotraukose. Kagi, tiek aprasymo o dabar sudedu nuotraukas su trumpais apibudinimais. Visiems linkejimai, parasysime turbut vel tik uz poros ar trejetos dienu, kadangi planuojame apsistot vel kempinguose (nuotykiu tikiuosi netruks :)))

Aguadilos suduzusio laivo papludymis saulei jau nusileidus

Gyvenimas papludymyje dar nesibaigia, ijungiamos sviesos, muzika visu garsu!

Saulute nusileido jau

Kazka pamaciau.. Ka gali pamatyt papludymyje? :))

Algina is manes juokiasi :)

Puse saulelydzio

Saulelydis prasideda

Sedime po palmemis

Pries saulelydi. Yspudingas vaizdas. Noreciau cia sedet kas vakara

Algina bande pasislept

Atvaziavau paziuret saulelydzio

Arecibo teleskopas

Per sia skylute galima paziuret kaip sukasi planetos

Uolienos ir urvai, kuriu yra tik trys pasaulyje

O cia musu "kempingas" pikniko zonoje. Aciu apsauginiam kuris mus cia priglaude, turejome ir sviesa ir elektra :)

Musu masiniukas - Toyota RAV4

Bacardi gamykloje po testavimu :))

Bacardi gamykloje. Nu ka! Yyykalam!

Niekam neduosiu!

Cia man labiausiai patiko :))

Tiek siam kartui. Laukite sekanciu reportazu! Buckiai visiems!

Jonas

4 komentarai:

1. ispudinga...papludimys, uolienos... :) Algina, tau tinka labai tas salmas :) Kazkodel man primena kvintensija :D

AtsakytiPanaikinti
  2. ispudinga...papludimys, uolienos... :) Algina, tau tinka labai tas salmas :) Kazkodel man primena kvintensija :D
    P.S. kazko nebeleidzia man idet komentaro isirasius nicka i url . shamka

3. ispudinga...papludimys, uolienos... :) Algina, tau tinka labai tas salmas :) Kazkodel man primena kvintensija :D

AtsakytiPanaikinti
  4. super nuotraukos.i like itttttt:)geru ispudziu ir toliau ir rasykit-taip idomu paskaityt ir fotkes pamatyt,kaip sakant parodykit ta Amerika pirtyje:)))))zoska