pirmadienis, kovo 30, 2009

Puerto Rico 6 diena

Sveiki, taip jau isejo, kad  siandien vel turime galimybe pasijunti prie interneto vakare, tad nieko nelaukes pabandysiu trumpai nupasakoti ka siandiena patyreme.
Is tikruju is ryto atsikele nusprendeme nuvaziuoti gana dideli kelia (apie puse salos isilgai) ir sustoti tarp Yauco bei Ponce miestu esanciame kempinge (bent jau sioje vietoje buvo parasyta knygose kad yra kempingas). Islekeme apie 10 val ir vaziavome labai neblogu autostrados keliu, kuris musu dziaugsmui buvo nemokamas :)
Po valandeles pastebejome, kad nuvaziavome puse kelio! Sitaip galima ir visa sala per diena apvaziuot jei vazinesi autostradomis. Zodziu netrukus pasiekeme Yauco miesteli ir isivede navigacijon Lucetti ezera prie kurio turejo buti kempingas pasukome i kalnus. Kelias eme siaureti vis labiau, kuo auksciau i kalna kilome, Algina vel pradejo aikscioti kas pora minuciu tuo paciu metu filmuodama kas vyksta kelyje :))). Paskui pradejome leistis ir pavaziavus gal kokias 15 minuciu isvydome tarp kalnu ezera! Vaizdas nenusakomas zodziais, ziurekit i nuotraukas!

Iskart nutareme ieskot kur musu kempingas. Vietinis priziuretojas angliskai nekalbejo visikai tik kazka bande paaiskint kad siauru keliuku reikia vaziuot dar toliau apie minute. Pavaziave kelis simtus metru pamateme musu kempinga :)) Jo tikrai neimanoma pavadint kempingu. Vietos buvo gal tiek kiek puse krepsinio aiksteles, ji visa uzstatyta automobiliais, o palapines tiesiog sustatytos ant uolu nelygiai. Toks ispudis, kad vietiniai jose miega pusiau sededami :)) Algina apsisprende iskart, kad cia neliksime ir soko is masinos kadangi apsisukt vietos nebuvo, o masinoj pasilikt kai as sukinesiuos bijojo - labai nesunku nusiristi skardziu i ezera :) As drasiai susitvarkiau su uzduotimi ir apsisukus jau pajudejome atgal link Yauco pries tai aisku nusifotografave prie ezero, kuriame zvejojo vietiniai. Nusprendeme lekti toliau i Ponce miesta, kuris yra antras pagal dydi Puerto Rice, tikedamiesi pamatyti pakelyje mums nezinomu kempingu. Kempingu deja ir neberadome taciau netiketai isvydome karibu juros pakrante, kuri atrode mazdaug taip:

Pristoje ir nussifotografave, pajudejome toliau ir po kokio pusvalandukome ivaziavome i Ponce miesteli, kuris turi anot turistiniu knygu taip pat daug izymiu pastatu ir nebloga senamiesti.
Radome nebrangu viezbutuka paciame senamiescio centre salia aikstes uz 70$. Taigi nieko nelauke uzsisakeme ir isejome apsizvalgyti. Visai salia buvo organizuojami autobusiuku turai po miesta uz 2$ tad nusprendem pasivazinet :) Aisku gidas kalbejo ispaniskai ir stojo prie visu izymiu pastatu (tiesa pasakius nebuvo i ka ziuret) Tad kuo toliau tuo labiau pradejau fotografuot atvirkciai, vis bjauresnius miesto vaizdus :) Ispudi susidariau nekoki - zmoniu beveik nera mieste, pastatai aptriuse apleisti, baigia sugriuti, rodosi kad miestas merdeja. Nuotraukos zemiau iliustruoja
Sv, Gvadelupes baznycia miesto centre. Salia jos mes gyvenome, buvome uzeje, taciau nieko nesupratom apart kunigo daznai kartojama "santa Marija"

Kilometro spinduliu nuo senamiescio vaizdai tokie:

Vietinis baras

Raudonuju zibintu kvartalas :))) O jei rimciau tai mazi bariukai 2-4 zmonems, Daugiau vietos tenai nera.

Gryzom vel i centra kur siek tiek maloniau :)

O paskui parejom i viesbuti. Va tada pasitikrinau ar veikia internetas ir spejau pakalbet tik su sese Laura, nes Lietuvoj jau buvvo 12 val nakties. Algina bande nusnust taciau baiges kalbet jai nebeleidau miegot nes zinojau kad karibu jura salia ir viesbutyje sedet bus neidomu. Paziurejes i zemelapi pamaciau kad miesto pakrastyje prie juros yra jacht klubas. Na kur kitur zmones gali but dinge jei ne tenai. Nusprendem nuvaziuot paziuret. O ten... Ogogooo!

Pasirodo  visas gyvenimas verda cionai. Gal kokie 7 bariukai salia prieplaukos, muzika visu garsu, liejasi pina colada, corona alus, valgomi uzkandziai, sokiai, imitacines karate kovos pagal muzika, amerikietisku senu automobiliu paroda ir t.t. Zodziu gyvenimas verda. Gaila kad kazkaip mus jegos pavede, tad pabuvome pasyvesni ziurovai nei dalyviai.

Gryztant uzsukome i Walgreen prekybos centra (kazkas panasaus kaip musu Maximos). Va cia Alginos neiskrapsciau tol kol nepraejo per visas lentynas po kelis kartus :))) Nusipirke siektiek maisto parvaziavome namo, pavalgeme ir qas sedau va parasyt tai ka, katik perskaitete :)
Rytoj planuojame vaziuoti i galutini taska kur dar norime aplankyt keleta pramogu. Tai bus miestukas Fajardo su savo graziuoju Seven Seas papludimiu ir kempingu salia jo. Tikiuosi mes ji rasime! :))) Jei apsistosime kempinge, tai zinutes is musu negausite. Teks palaukt pora dieneliu, tad neissigaskite jei cia bus tylu :)
Tiek siam kartui - iki! Visiems linkejimai!

Jonas

p.s. O cia vienas video filmukas :)

1 komentaras:

1. faina faina faina. gyvenimo kelione. tik ziurekit,nevalgykit is vietiniu laimes grybu,o tai bus po to kaip Bridzit Dzouns...xexexe:)))) sekmes ir toliau.as su jumis