penktadienis, balandžio 10, 2009

Chicago 17 diena

Sveiki ir vel :)
Nu ka, vakar vos atvaziave dar spejom issiruost i miestuka apsizvalgyt po naktine Chikaga. Nuostabus vaizdas, kuri galit pamatyt keliose nuotraukose. Kita ryta  atsikele ir papusryciave vel islekem i miesta apziuret daugiau ir dienos sviesoje. Nes vakar laiko buvo labai nedaug. Siandien apvaiksciojom daugiau, aplankem dar karta Milenium parka su salia esanciiu ispudingu vaidrodiniu kamuoliu, taip pat aisku nuejom i Navy Pier pramogu kvartaliuka, kur ypac vaikams - rojus.
Labai nustebino cikagos down townas svara ir tvarkingumu. Niekur kitur tokios tvarkos nemateme. Ir laabai graziai cia ziurejosi daugiaauksciai pastatai bei futuristines skulpturos. Dvelkia viskas ateitimi. Kitas dalykas - cia daugiausia pastebejome benamiu ir prasanciu pinigu. Niekur kitur taip daug ju nepastebejome, gal Niujorke siektiek dar ju buvo. Bet cia kai kurie prasantys pinigu - inteligentai. Apsirenge graziai - uzeina i kavines, uzkalbina, pajuokina, pasneka, padainuoja, zodziu uzdirba :)))
Gryze is miesto radom pas Saruna jo darbo kolegas bei sefa. Na tai taip "sakyciau" saikingai palinkejom jam sveikatos isgerdami ne tik ju tureta spanguoline, taciau ir musu atvezta lietuviska degtine :))) Tiek si karta naujienu. Zinoma nuotrauku yra daugiau, taciau ispudziui susidaryt, o kai kam ir prisimint - manau pakaks :)) Viskas! Amerika kiek buvo imanoma ismaisyta! Rytoj vakare skrydis jau i Londona ir paskui i Stockholma pas Agne bei Igori. Tenai praleisim nakti ir kita diena per pietus skrendam i Ryga. Arunai, jei skaitai tai butu faina jei galetum pagelbet ir atvaziuot musu pasiimt - parasysiu SMS atvykimo i Rygos oro uosta laika :)

Vaziuojant pas Saruna namo

Pirma vakara paragavom ramiojo vandenyno paties Saruno sugautos isrukytos zuvies bei isgerem senai neragauto lietuvisko svyturio alaus :) idomu tai kad pas zuvi - dantys kaip pas zmogu :))

Na o kita diena vaikstinejom po downtowna, kur nesvekiai daug daugiaauksciu, tiesiog namas po namo. Viena  praeini iskart uz jo kitas ir sunku susigaudyt i kuria puse eini :)

Miestas nakti

Didelis su ekranu fontanas kuris kas kelias sekundes keicia sviesas ir rodo zmoniu veidus :)

Is priemiesciu lengviausia i miesto centra atvaziuot traukinukais kitaip sakant antzeminias arba pozeminiais (metro). labai greita, paprasta ir salyninai nebrangu (zmogui 2.25$)

NavyPier'o parkas su begalinemis atrakcijomis vaikams. Viena is ju 0 kreivi veidrodziai.

Spektaklio vaikams personazas - karalius, specialiai pozuojantis man :))

Ispudingas apvalus veidrodis Milenium parke, kuriame matosi viso centro pastatai

Tiek siam kartui ispudziu. Buvo be galo idomu pamatyti ir patirti daug  ispudziu. Jei kalbant bendrai apie kelione mano asmenine nuomone galeciau isdeliot aplankytas vietas nuo auksciausios iki zemiausios  vietos stai taip:

1. Puerto Rikas
2. Chikaga
3. Majamis
4. Washingtonas
5. Niagara
6. Niujorkas

Puerto Rikas del zmoniu nuosirdumo, ramumo , sypsenu, silumos, paslaugumo. Viskas daroma del taves cia.
Niujorkas mane labiausiai vargino savo dideliais kamsciais, skubejimu, skirtingais kvapais gatveje kur iskart salia kepamas maistas, eiles ir t.t. Zinoma as nemaciau visko Niujorke, taciau zmoniu grustys  - ne man :)
Rytoj planuojam issimiegot gerai, susikraut tvarkingai lagaminus, galbut esant laikui nuvaziuot i koki nors dideli prekybos centra apsizvalgyt ir kai ka dar nusipirkt ir po to - i oro uosta.
Susimatysim su visais Lietuvoj. Aciu tiems kas skaitet. Jei kam kils kokiu klausimu - klauskit, pasistengsiu atsakyt ir papasakot placiau. Viskas. Iki mielieji!

Jonas

4 komentarai:

1. Buvo smagu skaityt ir dalyvaut kelionej bent taip :), tiek ispudziu ir nuotykiu, praturtejot prisiminimais realiai :) Gero skrydzio i namus !!!

AtsakytiPanaikinti
  2. Cikaga-jega.man patiko netgi labai...bet nei vienoj fotkej nemaciau Opros:)))) super apturejot kelione.vis del to Amerika yr Amerika!!! gero skrydzio atgal i lietuviska pavasari.iki

3. Jonai, nzn ar Arūnas jau tau prasinešė, kad turbūt nelabai galės atvažiuoti dėl tam tikrų nenumatytų aplinkybių, po kurių jam koja nesbesilanksto..:)) Pagelbėčiau, bet deja kaip ir sakiau išlekiu į klp ant Velykų..

4. Viskas aisku del Aruno. Sitoj vietoj mums pagelbes Gintuks ;) Tikiuosi jis gerai suprato musu datas ir laikus :)))