trečiadienis, balandžio 20, 2011

6 diena Tenerifeje. Teide ir Drago Milenario

Sveiki mielieji ir vel. Dar vienas vakaras, dar kruva nauju ispudziu. Pradedant nuo ryto reikia pasakyt, kad turim nauja zadintuva. Jau antra ryta lygiai 8 ryte ieina Benas i musu miegamaji ir liepia keltis :)) Keista, kad jis taip anksti i mokykla nesikelia, gal cia silto oro ir saules itaka. Kaip bebutu, rytas zada nuostabia diena - vel ne vieno debeselio. Tad ne abejoniu neliko, vaziuojam i Teides ugnikalni pasigereti nuostabiais vaizdais, kuriu pakankamai prisiziurejau ir internete.
Pavaziavus 10 km mano navigacija telefone atsisake su manim draugaut ir vis siule sukt i desine :) Taigi teko paklaidziot visai netoli musu gyvenamo miestelio vaziuojant autostrada ir vis meginant issukt is jos bei surast kur apsisukt. Laime kad cia isvaslziavimai is autostrados yra kas 5 km mazdaug. Taigi apsisuke, mes jau geram kelyje ir pamazu kelias veda i kalna. Kuo auksciau kylam, tuo daugiau atsiranda debesu danguje ir vis didesnis nerimas galvoje, kad pasirinkom netinkama ora. Pakilus i 2 km auksti jau skrodziam debesis tiesiogine prasme. Kelio matymas turbut kokie 10 metru. Na aisku ir nuskubet neimanoma, nes keliai cia dar baisesni nei puerto rice. 20 metru pavaziuoji ir sukiesi, vel 20 metru ir vel sukiesi. Va taip visa valanda kylam :) pasiekus 2500 metru auksti debesys atsiranda zemiau musu ir dangus jau giedras giedras, tik darosi vis vesiau. Pagaliau pamatome ja - Teides virsukalne. Atrodo kad iki jos dar tiek pat vaziuot kiek vaziavom, taciau privaziavus pirma apzvalgos punkta paaiskeja, kad aukciau jau ir nebeuzvaziuosime nes visi apzvalgos punktai yra panasiame aukstyje, o keltuvas i virsune nekelia siandien ir turbut dar ilgai nekels, nes visa virsukalne pasidengusi ledu. Kol jis kazkie nenutirps, tol niekas nebus keliamas. Lieka tik aplankyt visus apzvalgos punktus ir pasigrozet nenusakoma gamta. O gamta patikekit labai ispudinga. Ir labai ivairi. Zinoma didziausia ispudi palieka dideli plotai sustingusios lavos - uolienu. Nebuvau mates nieko panasaus. Vaziuojant aplink galima rast ir ivairiu krumu, ir smelio lauku. Tiesa kaktusu miskai gyvena zemiau, kazkur pusiaukeleje i Teide :) Taigi aplanke Teide, nusprendem kad turim pakankamai laiko ir iki Icod de los Vinos miestelio nulekt, kuris garseja simtameciu medziu ir vadinasi Drago Milenario. Kalbama kad jam virs 600 metu. Na kaip nepaziurejus i toki senuka? :) Tuo labiau kad ir kilometru nedaug iki jo, tik apie 30, taciau cia vel apsirikome nepaskaiciave jog tie kilometrai kalnuose virsta i 2 valandas :)) Visgi to laiko tikrai pakankamai tad nuvaziavome. Miestelyje jau jauciames beveik vietiniai. Masina statyt reikia naglai ir akylai stebet letai vaziuojant ar priekyje esancios masinos nesiruosia isvazinet is stovetos vietos. Tik pamatai toki taikini, iskart prisiklijuoji prie siknos su posukiu ir lauki kol isvaziuos. O is paskos vaziuojantys jei rodai posuki, nepypina ir kantriai laukia kol abi masinos susikeis vietomis priekyje. Visai kas kita jei sustosi ir nerodysi posukio. Per galinio vaizdo veidrodeli tiek mimiku prisiziurejau, kad ojojoj. Ir i signalus jau maziau kreipiu demesi, nes ispanai megsta 'pypint'. Taigi suradom kir prisiparkuot visai salia simtamecio medzio ir aplankem ji. Labai didelio ispudzio kaip ir nesukele, taciau atrode priziuretas :) Salia aplankem vietiniu darbo suvenyru parduotuvele, tai is to ka radom viduj, zmones cia gali pasigirt ivairiais keramikos dirbiniais, gaminamais cigarais (ivairiausiu skoniu), vynu, bei zinoma visoj Tenerifej paciu garsiausiu bananu likeriu. Va tiek aplankem siandien. Nusprendem gryzt per Mascos (jau anksciau aprasytos) gyvenviete, nes pasirode vel arciau. Kadangi kelias jau kazkiek buvo zinomas, tad ilgai netrukome. 8 vakaro jau buvom greta musu miestelio Los Wbrigos turgelyje, nes cia anot knygutes, kuria radome pas seimininkus antradienais nuo 18 iki 22 val vyksta naktinis turgus. Turgum butu geda vadint. 8 vakaro jau puse prekeiviu susipakave daigtus, o kiti 8 prekeiviai ruosiasi ta daryt. Taip twip, teisingai supratot, turgus labai mazas cia. Visgi algina prisipirko gyvq velnia apyrankiu is afrikietes moters :))) Tiek siandien ispudziu, foto kaip visad virsuj. Oficialiai liko aplankyt Siamo (vandens) parka bei vis delto surast didesni prekybos centra, na kaip musu akropoli. Tik nezinau dar ar tokiu cia buna. Iki mielieji!

9 komentarai:

1. o ko istrynet mano komentara apie bananu likeri :) ? cia yra daugiau norinciu ir jo paragaut :D

AtsakytiPanaikinti
  2. super fotkes:) super ispudziai:) ir as noriuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:) o prekybos centru kaip MERCADO nera?zoska

3. prekybcentriu yra, tik juos rast reikia :)

4. Aga paskutinę dieną aplankėm El Corte Inglés sostinėj. Nu tai ant dūšios kaip sakoma ramiau pasidarė ;)

AtsakytiPanaikinti
  5. Oho atrodo šauni kelionė. :) Išsamus aprašymas, patinka man tokie, kai planuoji pats keliauti praverčia.

6. Autorius pašalino šį komentarą.

7. Taip dažniausiai ir būna, kad patogiausia aplankyti visas įdomesnes Tenerifės vietas tiesiog pačiam išsinuomojus automobilį ir apvažiuoti. Tik kad apie automobilių nuomos pasiūlymų Tenerifėje nėra tiek daug kiek norėtūsi, reikia viską žiūrėti vietoje.. Priešingai nei su lėktuvų bilietais į Tenerifę. Tokių tai tikrai daug yra pasirinkimo, neseniai ieškojau, tai kad ir https://lektuvubilietai.lt/lt/flights/countries/es-keliones-i-ispanija/tci-skrydziai-i-tenerife galima pasirinkti, nors bilietų svetainių lietuviškų yra tikrai daug.

AtsakytiPanaikinti
  8. Na dėl automobilių nuomos Tenerifėje tuo metu patogiausia ir pigiausius pasiūlymus davė www.doyouspain.com svetainė. Dabar atsirado daug lietuvaičių teikiančių šias paslaugas, tik pafeisbukint reikia ;)