penktadienis, balandžio 22, 2011

9 diena Tenerifeje. Atsisveikinimas.

Sveiki paskutini karta. Siandien paskutine pilna diena Tenerifeje. Vakar paskaitinejau zurnalus ir pamaciau dar nelankytus du objektus - Las Terasitas papludimi ir Teno svyturi. Abu skirtingose salos dalyse, o pamatyti norisi, tuo labiau kad vienas salia sostines i kurios supercentra ketinome nuvaziuot. Tad isvaziavome.
Supercentras aisku nedirbo, nes kazkokia svente religine cia siandien visuose miesteliuose vyksta. Taigi palekem iki papludimio - irgi neapsakomas zodziais, dirbtinis, su atveztu geltonu smeliu. Salia gyvena bomziukai maziukuose namukuose, kaip konteineriuose ir priima masinas uz simbolini mokesteli salia savo namuko. Jauciasi tokie svarbus, aiskina rodo kur privaziuot :))) Gerai kad radom ir be ju pagalbos vietos. Po papludimio pasukom link Taganana, pravaziuot zaliais kalnais. Vaizdai taip pat labao grazus. Rytije dalis salos zymiai zalesne tad maloniau ziurisi. O pietine bei centrine tokia labai neiprasta, rudai raudona. Taigi is Tagananos nusprendem su trenksmu atsisveikint, tad pasukome link jau aplankytu Puerto de la Cruz, Icod de los Vinos, Garachico. Iki pat kito salos iskysulio Teno, aplankyt svyturio. Likus 8 km teko keist marsruta kadangi kelias buvo uzdarytas del didelio pavojaus - krentanciu uolienu ant kelio. Nieko kito nebeliko kaip sukt namo ir je per kur kitur, taciau per Masca. Dar karta pasigerejom nuostabiais vaizdais bei itemptu vairavimu. Kagi, sala apvaziuota aplink per diena, gavosi tarsi savotiskas atsisveikinimas. Ryt iki 17 val dar turim laiko, o po to jau leksim i oro uosta ir i Liverpuli. Is Liverpulio ryte anksti gryztam i Kauna. Tiek paskutiniu ziniu mielieji, aciu tiem kas skaite ir skaitys. Jei domins kokia informacija - mielai pasidalinsime. Viskas. Ate!

7 komentarai:

1. Kelias i Teno visada "uždarytas", bet dauguma važiuoja savo rizika, nes uždarytam kely užkritus akmeniui ant auto draudimas nemokės. O akmenys krenta parastai po didesnio lietaus.

AtsakytiPanaikinti
  2. Nu va nežinojau. Bet rizikuot irgi baisoka. Beje mačiau kad tuo keliu mašinu nesveikas kiekis važinėjo.. ;)

3. Mes irgi, paskaitę trim kalbom apie uždarytą kelią, ruošėmės sukti ienas atgal, bet kai pralėkė keletas automobilių pro mus, įsidrąsinom.

4. Nu va būtų kas tokį komentarą anksčiau įmetęs... Ech ;)

AtsakytiPanaikinti
  5. Thanks, perskaičiau viską...:)) nuvažiuosiu ir aš ten... kai susensiu... :))

6. Ačiū, įdomus aprašymas.
    Mes su šeimyna irgi tą pačia savaitę ten buvom, panašius objektus lankėm, gal Loro parke net ir susitikom papūgų narve :) nu ten kažkokia lietuvių apgultis buvo :-)

p.s. skridome per lenkų agentūrą (www.itaka.pl), viešbutis miestelyje Costa del Silencio, nuomavomes automobilį.

AtsakytiPanaikinti
  7. Cha geras ;) Loro parke galėjo būt, kad vaikščiojom netoli, nes ten lietuvių tikrai netrūko ;) O agentūrom mes stengiamės nebesinaudot kur bent kiek įmanoma susikalbėt patiems ;)
    Ir tikrai patvirtinu, kad be nuomotos mašinos tenai nebūtų ką veikt.