šeštadienis, balandžio 16, 2011

Tenerife 2 diena

Laba diena visiems, tesiam toliau musu nuotykius Tenerifeje. Antros dienos ryta atsikelem apie 9 val ryte. Zinoma isejom i balkona ir pamatem nieko gero nezadanti ora, buvo apsiniauke, saules visai nesimate. Gal net neapsiniauke, labiau rukas buvo. Super oras vaziuot apsipirkt zodziu, kadangi namie nei valgyt nei gert nera nieko.
Valgom pusrycius, kuriuos vakar nusipirkom degalinej - duona, suris, desra, pica uz mazdaug 20 eur. Po varginancios keliones nesinorejo niekur vaziuot toliau, tad sios dienos tikslas apsipirkt savaitei. Vakar dar vaziuojant link apartamentu matem pakely dideli prekybos centra Mercado, tad ieskot kaip ir nereikia nieko. Kelio su masina gal 5 minutes tad buvom vietoje gan anksti. Parduotuve kaip pas mus Norfa, ir tik maistas bei higienos prekes. Pastebejom, kad kainos labai panasios kaip Lietuvoj, galbut vaisiai ir darzoves pigiau ir pasirinkimas zymiai didesnis, alaus 6 skardines 2 eur, bananai 1 eur, keptas visciukas 3 eur, vynas 1.5 eur (na kaip nenusipirkus). Benas pamate dideli torta su Ben Ten piesinuku (2.5 kg - 12 eur). Daug sviezios zuvies, tik mes gamint nemokam :))) Po apsipirkimo radom dar salia daugybe sandeliu, kuriuose patogiai isikure kinieciai pardavineja kinietiskas prekes (world of asia vadinas :) ) Kagi gryztam namo apsuke kokius 5 ratus musu gyvenvietej ir sustodami prie mazu parduotuveliu pasizvalgyt. Dabar jau jauciames kaip vietiniai, navigacijos nebereikia :) Namie pagaliau normaliai pavalgom naminio maisto. Beje apie 15 val pradeda rimtai sildyt saulute, temperatura pakyla iki 24-26 laipsniu :) tad Beno dideliam dziaugsmui susiruosiam i vidini kiemeli pasidegint bei pasimaudyt sildomam baseine. Zodziu super poilsio diena po keliones. As kadangi degintis nemegejas tai mirkau vandeny su Benu mokydamas ji plaukti. O Algina labai nori idegt tad patogiai gulineja sauluteje. 15 - 20 minuciu poilsio ant gultu ir vel Benas kviecia mane maudytis :)) Pasipliuskene nutarem nueit uzkast ir po to pasivaiksciot po musu rajona bei nueit iki papludimio, kuris labai maziukas ir smelis jame juodas juodas. Atrodo, kad butu labai nesvarus. Stebina ir uoletos pakrantes. Padarom dideli rata aplankydami maza privaciu laivuku prieplauka, golfo laukus, privacius gyvenamuosius kvartaliukus su kotedzais. Man jie tokie grazus ir dailiai sutvarkyti, kad mintyse norisi nusipirkt kazka nedidelio investicijai. Beje nuomos verslas cia klesti, nusipirkai ir nuomoji. Kaip pavyzdi galiu pasakyt kad 1 kambario su svetaine butas kaip musu kainuoja apie 150 000 euru (maciau skelbima apie parduodama buta musu komplekse su visais baldais). Kotedzas su 2-3 miegamais kambariais nuo 230 000 eur. 1993 metu automobilis chrysler voyager - 2300 eur. Va tokios daugmaz kainos.
Baigiam vaikstinet palei atlanto vandenyno pakrante, praeidami dideli viesbuti Santa Barbara ir visai salia musu apartamentu surandam bevieli interneta, aisku mokama (15 euru savaitei) tad uzsisakom su ta mintim, kad jus kurie viska cia skaitot susimesit, ane? :))) Veliau pastebiu, kad sita bevieli interneta kartais pagaunu ir musu balkone, ko daugiau reik iki pilnos laimes? :) O reikia tik vyno uz 1,5 eur taures. Ne lietuviskas Saltupys aisku, bet geriamas :))) Likes laikas vakare skirtas knygu apie Tenerife skaitymui. Labai patiko, kad musu naujuose laikinuose namuose radom kelioniu gida bei zemelapius apie sala, uz tai reikes padekot seimininkams. Visgi tai zymiai patogiau nei bevielis internetas ant juros kranto (ypac sutemus). Susideliojam planus kur nuvaziuot dviem dienom i prieki bei parasau si dienorasti, kad paskui nereiketu ilgai sedet ir rasyt. Zodziu ryt isejes pasijungsiu prie tinklo ir viska sukelsiu, kad turetumet ka paskaityt ir nieko tokio manau jei zinios jus pasieks apie vakarykstes dienos ivykius. Dar pabandysiu ikelt ir viena kita nuotrauka jei pavyks, nes tikiu kad vien tik teksta skaityt be nuotrauku neidomu.
Beje einant miegot prajuokino susiparinus Algina, kadangi pasirodo per 20 min as idegiau daugiau nei ji per visa valanda. Vat bus jai neit paplaukiot vandeny :))) Jauciuosi kaip tikras turistas bei darausi panasus i virta vezi :)) Reiks pradet naudot krema nuo saules. Taigi tiek apie musu antra diena.
P.S. Alginai siandien 2x nenuskilo, vaziuojant i prekybos centra pastebejom turgeli salia musu tai jau buvau psichologiskai paruostas, kad gryztant butinai stabtelsim 'apsizvalgyt', deja turgelis 14 val uzsidare - sutaupiau valandele vadinas :))
P.S.S mazoj krautuvelej salia namu sutikom dar viena lietuviu seima - visgi smagu vietoj ispanisko 'hola' isgirst lietuviska 'labadiena' :)
Siandien tiek, iki sekancio karto! Hasta luego!

7 komentarai:

1. Ir aš norėčiau po tuo bananų medžiu pastovėti.

AtsakytiPanaikinti
  2. Nu super super! Parvezkit saules ir nemaziau 24 temperaturos!!!

3. smagu smagu:) o tie keliukai siauri,tai mane irgi is proto isvarytu + dar sirdis sustotu:)zinau ta jausma ir suprantu Algina,kodel ji norejo atgal i namus:) bet vardan Tenerifes grozio,reikia viska iskesti:) Zoska

4. Xe xe, ir kodėl aš tik dabar užėjau jūsų kelionės įspūdžius? :)) Einu skaityt... :))

AtsakytiPanaikinti
  5. Na nieko sau :D Galvojau senai jau perskaitei.. ;)

6. Smagios atostogos. Tik matosi, kad balandį dar nėra labai karšta, oras atrodo vėsokas tenais. Gerai kad savo skrydį į Tenerifę pirkau vasaros pradžiai, tai tikiuosi bus šiektiek šilčiau :)

7. Smagu! Panašu, kad Tenerifė tampa populiariausia lietuvių žiemojimo vieta :-)
    Jau ne pirm1 kartą ir mes su šeima ten bent kelias savaites praleidžiam. Būtų smagu ir visam laikui persikelti, bet vaikai auga - kažkaip norėtųsi, kad Lietuvoje į mokyklą pradėtų eiti...