šeštadienis, balandžio 04, 2009

Miami 9 diena, Washington 10 diena

Sveiki visi vel! Dziugu, kad vel turime galimybe perteikti ispudzius tiems, kas skaito si puslapiuka! Drasiau rasykit komentarus, klauskit kas idomu. Atsakysim :)
Taigi, ryta vos nepramigome. Teko labai skubet krautis lagaminus ir lekt iki oro uosto, o pakeliui dar spejom pasukt ne i ta kelia tai teko pavaziuot galiuka. Dar uztrukome atiduodami masina Hertz kompanijai, kadangi benzino buvau uzpildes puse bako - tiek kiek buvo pasiimant masina, o dokumentuose pasirodo buvo parasyta, kad gavau masina su pilnu baku. Gerai, kad pasiimant masina nufotkinau spidometro parodymus su benzino kiekiu. Sitas  irodymas mane isgelbejo nuo papildomu 70$ mokescio :)
Taigi grazinus masina ir isichekinus, teko dar valandele palaukt skrydzio tad viskas toliau vyko sklandziai. Skridome gana lengvai, nekrate o ir vaizdai per langa buvo nuostabus - ne debeselio, vandenynas, bahamu salos!
Atskridus ir isejus i lauka Majamio oro  uoste mus uzliejo dar didesnes silumos banga nei Puerto Rice, turbut nuo zemyno silciau nei nuo salos ;) Teko pastoviniuot prie gatves nes cia eismas buvo didelis ir ziuret i kiekviena masina (eismas 4 juostu!) kur butu uzrasas su musu viezbuciu nes jie gabena mus nemokamai. Pagaliau surade ir greit sustabde patogiai riedejome link viesbucio kuris palyginus su visais pries tai buvusiais buvo pats geriausias :)) Cia ir kabeline normali, ir zaidimai, ir saldytuvas, ir mikrobangine, ir kavos virimo automatas, ir didelis vonios kambarys - Algina buvo nerealiai patenkinta. Zodziu super uz 60$. Laikrodis rode apie 16 val, tad pasnekeje siektiek internetu (veike kambaryje!) nusprendem nuomotis masina vakarui ir islekt apziuret Majamio, nes nenuvaziuot i South Beach butu neatleistina :)))
Paciame viesbutyje radome kazkokia maza masinu nuomos kompanija kurioje ir issinuomojome masina. Vos tik idaves raktelius, kompanijos darbuotojas, o gal ir pats savininkas kazkur isleke su reikalais i miesta, veliau supratau kodel, nes masina tai buvo konkretus barskalas. Uz 68$ gavom raudona kibiriuka maza kuris kvepejo kaip musu senas nisanas, ratas greiciau vaziuojant lietesi su posparniu, viena lempa nedege (gryztant pastebejome), langai atsidaro su rankenelem (kur tai matyta!!!), is D padeties i R ijungti vos imanoma  (su didziausiais garsais). Zodziu tikras gaidys, nes as uz tokia kaina nauja dzipa nuomojausi Puerto Rice :)) Na bet svarbu kazkaip nuveze ir parveze iki viesbucio tvarkingai.
Keletas vaizdu pakeliui i South Beeach'a:

Nuvaziave i South Beach'a pravaziavome turbut visas gatveles (ir Washington ave, ir colins, ir ocean ave) Nuejome prie papludimio pasifotkint.. Zodziu uzsidejom dideli pliusa!

Veliau dar susiskambinom su Lietuvos Voyager LT klubo viena nare Lina, nes ji taip pat tomis dienomis cia atostogavo. Nulekeme pas ja i viesbuty, kuris pasirodo auksciausios klases - sake net Madona jame apsistodavo. Keleta nuotrauku rasite zemiau.

Taigi panaktineje dar po majami lekeme namo uzsuke i vietini prekybos centra kazko nusipirkt uzkast. Gryze i viesbuti uzmigome labai greit - Lietuvoje zmones jau kelesi i darba :) O sekanti ryta vel vos nepramigome :)))
Na bet spejome i lektuva. Liko dar valandele ir po interneta panarsyti oro uoste bei su draugais paplepeti.
Sudie Majami!

Sveiki atvyke i Washingtona! Nusileidziant i Washingtona, lektuva nemazai papurte, todel jam sustojus visi keleiviai sutartinai paplojo :)
Nieko nelauke pasiemem bagaza ir isedom i autobusa kuris nemokamai veza prie automobiliu nuomos kompaniju. Is anksto rezervavausi nedidele masina Dollar kompanijoje (5 dienom uz 180$ + draudimas), tad dokumentus sutvarkyt - formalumas. Susidejus daigtus ir isijungus savo navigacija buvau netiketai nemaloniai nustebintas, kad navigacijoje nebuvo sio oro uosto bei valstijos zemelapio. Isgelbejo visagalis bevielis internetas, kuris cia veike su mano nusipirktu dar pirma diena Niujorke vieno menesio planu! Parsisiunciau reikalingus zemelapiuss ir pasileidau i tolima kelione - iki Niagaros kriokliu apie 650 km. Navigacija rode, kad tenai busiu 21 val vakaro, taciau tai anaiptol nepavyko.

Pusiaukeleje netiketai navigacija nerado kelio, kuriuo visa laika vaziavom, tad nusukau netycia i sali.. Sustojom salikelej pasiaiskint su turimais zemelapiais (aciu Vladui su Sniezana) ir nepraejus nei 5 minutem pajutau kad uz mannes jau stovi tokia nebloga masinele su melynais-raudonais svytureliais. Galvojau, kad tik filmuose policija atsiranda netinkamu laiku, bet pasirodo kad cia is tikruju taip :))) Policininkas buvo labai malonus ir iskart pradejo studijuot musu turimus zemelapius bei rodyt kaip reikia isvaziuot i mums reikiama kelia. Palinkejes gero kelio, seke is paskos tol kol mes pasukome reikiama kryptimi (is paskos vaziavo kokia 20 km). Zodziu nuo policijos atsiskyreme, taciau jau galva spaude kitas galvosukis. Apie 20 val pradejo staigiai temti, iki Niagaros dar buvo like apie 200 km, tad ieskojome pakeleje viesbutuko kur apsistoti, taciau kaip tycia I-80 kelias buvo tustutelis. Ir tik likus gal kokiam 10 km nuo jo issukimo pamatem isvaziavime galybe viesbutuku, is kuriu viename ir apsistojome uz 60$. Sitas dar geresnis nei Majamyje! Kagi, lieka tik susitvarkyt daigtus, lagaminus, parasyt dienorasti ir viskas.
Keliones tesinys - kita diena mielieji ;) Visiems linkejimai!